Tuesday 27 December 2011

masuk school :)


assalamualaikum . hey guys . sihat ? kali nie aku nak update blog pasal ragam budak sekolah yang baru masuk sekolah :D hahaha . tadi aku pergi sekolah adik aku . ex sekolah aku . SK 1 Spg Lima , Klang :)


yeahh . sekolah yang paling aku sayang . hahaha . enam tahun dalam tuw melakar macam macam sejarah . cehh ayat . hahaha . hari nie aku pergi orintasi adik aku . mama aku suruh aku pergi . wahhh . first time uruskan orintasi adik aku . kemain lagi . macam apa jea aku uruskan . hahaha . macam macam berlaku . ada yang menangis , ada yang tak nak terpisah , ada yang rancak borak , ada yang buat hal sendiri . macam macam la . hahaha . adik aku dapat kelas 1Kuning . yeahh . kelas pandai la . hahaha . then , pergi beli buku semua la . then ada makcik tuw tegur aku . nak baca dialog kiteorang . jommm ke bawah =D
mak cik : assalamualaikum .
aku : waalaikumussalam .
~ kiteorang pun bersalam ~
mak cik : tak kerja kea ?
aku : kerja ? eh tak la .
mak cik : kamu kerja sebagai guru yea ? mengajar kat mana ?
aku : ha ?? eh tak tak .
~ aku dah mula blur dah . belum sempat sambung ayat . mak cik tuw tanya lagi ~
mak cik : hantar anak kea ?
aku : eh anak ? tak la .
mak cik : habis tuw ??
aku : adik la =)
mak cik : ouh sorry . ingat kan anak . tu yang mak cik tanya .
aku : eh tak de la . adik bongsu saya la . umur saya baru 16 . study kat sekolah sebelah . STAR =)
~ mak cik tuw tadi senyum and merah jea muka dia . HAHAHA ~
wahhhh . aku nie tua sangat kea sampai orang cakap aku ada anak . hahaha :D yeahhh . ada bakat nak jadi mama cepat la . lepas tuw yang tak tahan boleh cakap aku jadi cikgu . ada ciri ciri cikgu apa aku nie ? hahahaha . kelakar gila la . bukan mak cik tuw sorang yang pernah cakap aku kerja sebagai cikgu . tapi abang dekat r&r pagoh pun pernah cakap benda yang sama . hahahaha . bab anak tuw yang tak tahan tuw :D hahahaha . hadui . gelak guling guling jea tahun nie . hahahaha . dua benda sama berlaku , in same year :) kelakar la . hadui . hahaha . key la . tuw jea aku nak share sekarang . take care all . loveyou <3 hahahaha =D
*assalamualaikum*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...