Sunday 1 January 2012

top 5 2011 =)

assalamualaikum . hey all . sihat ? lama tak dengar cerita . hahaha . hari nie dah masuk tahun baru . tamat dah 2011 . huhu . banyak tragedi yang dah berlaku . macam macam kenangan =D hahaha . okay now aku nak update tentang orang yang aku kenal sepanjang tahun 2011 and orang yang rapat dengan aku sepanjang tahun lepas . hee . dorang yang aku kenal semua baik , caring , penyayang , ambil berat . semua complete la . cukup package untuk menjadi BFF korang . hahaha .tapi aku nak kenalkan 5 orang yang aku sayang kat korang semua . okay :) tak nak buang masa , aku kenalkan key . jom tengok bawah =)

NUR FAZIRRA ZABRI <3


MUHD. IKRAM FIKRI <3


MAS KESUMA <3


MUSHIE MISHIE <3


MUHD. AMMAR HAFIZ <3


okay guys . nie top 5 2011 aku . semua nie member aku . so ada dua orang member school yang aku kenal tahun 2011 . and 3 orang membe facebook yang aku kenal dalam tempoh sebulan lepas . hahaha . semua baru kenal . tapi kiteorang rapat . share problem . dorang nie baik . caring gileerrr . tuw yang aku suka kawan dengan dorang . memahami . tapi kalau aku bosan , mangsa yang aku cari ialah Ikram Fikri . hahaha . selalu jadi mangsa aku . tapi lepas nie tak dahh kodd . so korang , aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru and goodluck for SPM okay . aku nak kita semua sama sama berjaya . jangan stop our relationship sebagai sahabat okay . sayang korang . key la . take care . assalamualaikum =)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...