Saturday 17 December 2011

BFF :D

assalamualaikum . hey guys :D okay now aku nak story dekat korang orang yang paling paling special dalam hidup aku lepas family . okay .  nie bff aku yang takkan pernah aku lupa . perkenalan kiteorang masuk tahun nie dah cecah satu abad dah :D hahahaha . nie la dua orang kawan gila gila aku . check it out :)


NUR AMANINA ABDUL RASHID <3

okay aku start cerita pasal gurls kat atas nie . nama dah tau . umur sebaya dengan aku . sekolah rendah same sch but menengah tak . kiteorang terpisah since UPSR . hee . last aku jumpa member aku yang perangai gila gila nie 13.12.11 . time nie kiteorang terserempak dalam KTM . dia duduk sebelah aku . memang kebetulan kan . hahaha . kiteorang borak borak . banyak story nak cerita :D gosip story pun ada . tapi tak banyak . sikit jea :D hahahaha . nina nie membe aku yang paling paling aku takkan pernah lupa . sebab macam macam dia buat dekat aku time sekolah rendah . aku tak boleh lupa kan peristiwa hitam yang dia buat kat aku . mati hidup balik pun aku takkan lupakan . kan nina :D hahahaha . nina ... aku sayang kau sangat sangat . mmmuuaahhh cikid . hahaha :D


ZAIDA ZAINAL ABIDIN <3

okay . yang nie pulak zaida . name korang dah tau . umur pun sebaya . same sch and same class time sekolah rendah . terpisah time UPSR juga . okay zaida banyak tau pasal aku . antara kiteorang dah tak dea rahsia . macam kakak and adik . dia caring giler weyh . dia selalu ada saat aku memerlukan . aku tak boleh nak lupakan dia . aku suka menyanyi kalau panggil nama dia . zai zai zai zai . hahahaha :D susah senang kiteorang always together gether . hahaha :D then , kalau aku kena buli , mesti dia tolong aku . then if dalam kelas pulak kita happening jea kan . but setiap hubungan mesti ada konflik right ? so aku dengan zaida pun macam tuw . kiteorang pernah gaduh jugak . sampai sampai . dia duduk dekat belakang , aku duduk kat depan time kelas . hahaha . weyhhh rindu kau kodd . hurm . bila la dapat lepak lepak lagi kan . last aku jumpa dia 27.09.11 . then kau kenalkan bf kau kat aku time open house rumah aku . right ? sweet jea aku tengok korang . hahahaha . hope always together okay ;) zaida ... aku sayang kau sangat sangat . mmuuuaahhhhh <3 hahahahaha :D


tak lupa juga pada BFF aku yang aku dah update lagi awal . hee . guys you all is my .....
 BFF! Best friend forever! F.R.A.N.C.E. Friendship Remains And Never Can Ends . 
iloveyou  alls <3 <3 
*assalamualaikum* :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...