Thursday 15 December 2011

holiday ^_^

assalamualaikum . hey guys . aku nak update blog pasal holiday hari tuw . sorry . baru dapat masukkan gambar . hahaha . okay . 10-11 hari bulan aku pergi melaka and negeri sembilan . syiookk giler kodd . hahaha . okay la . tengok la gambar kat bawah nie sume . zaaaassssss ~

                                 FIRST DESTINATION ----> PANTAI TANJUNG BIDARA
















okay dah habis dah . nie jea gambar yang dapat aku upload dalam blog . aku mandi laut weyh . hahaha :D pakai pelampung lagi . korang ada ? tak dea kan . hahaha :D

SECOND DESTINATION ----> BANDAR MELAKA






nie semua kat tengah tengah bandar melaka . hahaha . sewwooonoookk <3

THIRD DESTINATION ----> KOTA A FAMOSA













masuk bandar bersejarah tapi tak tau nak buat apa . hahaha . baca tentang sejarah tuw jea . hahaha :D

FOURTH DESTINATION ----> SUNGAI MELAKA









okay dah habis destination . gambar dekat negeri sembilan tak amik la . sebab time kat negeri sembilan aku dah pening . hahaha . tak sihat . sorryy . yang ada dekat melaka jea . okay . yang dekat melaka and negeri sembilan habis . keesokan hari nya kiteorang pergi Suria KLCC .




okay dah habis . sorry . gambar kat KL tak banyak . sebab takd ea yang menarik . yang best , time kiteorang pergi petrosains , kiteorang terserempak dengan budak budak soccer kids . hahaha . masuk tv muka kiteorang nanti . hahaha . best kodd . dah tersenyum senyum masuk tv . hahaha . yang penting this year holiday dengan family makcik and pakcik aku sekali :) best giler la holiday kali nie . key la . lepas nie tak tau nak gi mana pulak . wahh jalan sakan . hahaha . key la all .
*thanks to sape yang sanggup spent kan masa untuk baca blog aku*
hahahaha . take care all . assalamualaikum . daaaaa ~





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...