Friday 9 December 2011

new , old and all about friends :)

okay . aku mula nak story story . jom ke bawah .... weeeeeee ~


*NUR FAZIRRA BINTI ZABRI*

hey guys . assalamualaikum . okay aku nak kenalkan korang dengan friends aku yang sorang nie . dia nie besties aku satu satunya . time sekolah kiteorang sentiasabersama . macam belangkas gitu . pergi , balik sekolah sume sama sama . heee . sweet jea kiteorang kan irra . dia budak baru at school aku . dia baru pindah dari convent telok intan . iloveyoutwins <3 .


*MUHAMMAD AMMAR HAFIZ IBRAHIM & MUHAMMAD ASRAF SADIRAN*

okay guys , nie member school aku . acap satu kelas dengan aku . tapi ammar tak la . dia budak pandai ouh . dorang nie lebih kurang rapat la jugak dengan aku . cuma time cuti nie jarang contact la . hee . masing masing buzy la katakan . dorang pun rapat dengan irra . dorang semua sebaya dengan aku . :)


*MOHAMMAD IKRAM FIKRI FADZIL*

okay guys . nie member baru aku . aku kenal dia dari facebook . and now rapat la jugak . kawan dengan dia happy kodd . every night , kiteorang borak . then , kalau borak , mesti gelak jea . hahaha . tak pernah stop gelak . dia seorang yang pemalu . hahaha . dan aku suka kenakan dia . kiteorang open minded . setiap masalah bincang sama sama . wahhh macam dah lama jea kenal kan . hahaha :D dia nie apek kan . macam cina . tapi sebenarnya melayu :) mula mula aku tengok dia , macam tak percaya pulak dia nie melayu . hahaha . ikram , aku pinjam tag line kau tau . best pulak bila baca text kau ada tag line . so aku pinjam la . weeeeeee~ . ouh yea , lupa nak gtau . dia sebaya dengan aku . perangai dia giler giler . sporting . suka tidur lambat . suka tengok full house , minat kpop , and kalau texting mesti panjang panjang . i like :D hahaha . key la . tuw jea kodd pasal dia . *panjang pulak aku cerita pasal kau*


thanks guys . ramai lagi friends aku tapi gamabr korang aku tak dea . so lepas aku ada gambar korang aku cerita psal korang pulak okay :) aku sayang korang :p hahaha . key la . jaga diri baik baik okay . take care . always smile . baru cute and handsome :D hahaha . key la . daaaaaaa~
assalamualaikum ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...