Tuesday 6 December 2011

birthday :)

Hey guys . sihat ? aku ada new story about birthday aku . ouh yea , birthday aku dah lepas tapi aku baru nak upgrade blog hari nie :D hahahah . hurm , ramai jugak la yang wish birthday aku . hampir 300 orang :D huhuhu . ramai kodd . happy jea . tapi ada la jugak orang yang aku harap wish birthday aku tapi tak wish lagi . ada yang  wish 6 hari bulan . dalam 10 orang jugak la . macam macam alasan aku dengar . hahaha . guys , actually aku tak kisah korang nak wish bila pun . asalkan korang tak lupa tarikh birthday aku . and one more thing . korang tak payah la setiap kali birthday aku korang cakap macam nie .. “ myra , aku tak tau nak bg hadiah apa kat kau.” Or “ myra , income money aku down la . nanti dah ada duit aku bagi hadiah okay.” . untuk pengetahuan korang semua . aku tak pernah harapkan hadiah . bagi aku wish yang korang bagi pun dah cukup bermakna . kalau ada yang bagi jugak , aku amik la . rezeki  jangan ditolak , musuh jangan dicari . right kan ? hee . okay then time birthday aku , aku dapat free call . nak call buah hati , tapi buah hati tak dea dalam Malaysia . so aku tawarkan khidmat sape nak aku call bagitau . aku tengah baik hati nak call orang . dapat sambutan la jugak . hahaha . then , aku call la member baru . member  facebook . so call la . borak borak . wahh seronok dapat cakap dengan korang semua . tak stop kodd gelak . setiap kali call mesti gelak . first call dengan syam . then dengan ikram . siyes tak stop gelak aku . hahahaha . btw , thanks buat aku gelak semua . aku takkan lupakan apa yang korang cakap time free call tuw . hahahaha . and tak lupa juga , for my lovely . thanks sebab sanggup online semata mata nak wish birthday bie . even time kita tak sama but abang still wish pukul 12 tuw jugak . sayang abang <3 . thanks to all yang wish birthday aku . then aku appreciate sangat apa yang korang buat . sanggup beli kan itu ini untuk aku . sanggup wish kat dalam fon . sampai tak terbalas mesej korang semua . hahaha . thanks sangat sangat :D sayang korang semua la . hahaha :D key la . nak tidur . gudnite ;) assalamualaikum <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...