Friday 14 December 2012

kerjaaaa ... :)


assalamualaikum guyss :) hyee . lama aku tak update blog kan . today aku ada masa terluang so boleh laa update. heee . okay aku nak story about kerja . aku dah start kerja 13.12.12 . heee . sepatutnya 12.12.12 aku masuk kerja tapi tak masuk sebab nak penuhkan harapan twins aku ajak keluar and sambut anny . so aku pun on laaa . hahaha . okay first day aku tak buat pape. so aku boring tahap apa tah pun aku tatau. hahaha . serious aku rasa bosan giler . okayy tapi hari niy aku busy sikit . sebab banyak kerja right. okay then, hari niy dah hari kedua. hahaha . tuw yang busy sikit . apapun aku lupa nak bgtau aku kerja apa. hahahaha . okay aku nak tau. aku kerja sebagai Assits accountant dekat syarikat swasta. so kerja aku banyak sikit laa. hahaha :D tuw yang busy/ pening kepala hotak aku nak fikir. hahaha . apapun thanks to my dear sebab faham kerja aku. even masa kiteorang terhad, dia tetap faham. tuw yang aku sayang dia lebih. hahahaha :D tak salah kann :P ehhh okay laa. aku nak lepak dengan mama . byebye . ouh yea , aku satu office dengan mama. hahaha. senang banyakkan aku :P hahahahahahaha . tp mama aku customer service . aku pulak account. meja kiteorang jauh jauh. buat masa niy aku kena duduk meja dekat luar. but after this aku dalam bilik . uruskan kewangan syarikat. tolong kak alice. hahaha :D apapun aku happy dengan kerja aku. thanks too mama yang offer kan aku kerja. and tak lupa thanks to boss. hahaha . sebab terima aku kerja even tak ada experience. hahahaha . apapun thanks too kak alice, kak shanti , kak ura , kak ranjini . thank you to all staff at here. hahahah :D thanks kepada siapa yang baca. love you all . for my abang , khairel eqzad shuhaimee. sayang sayangkan abang sangat sangat. thanks faham kerja sayang. mmuuahhhh :* real kiss nanti sayang bg yea. niy temporary. hahahah :P *gataii . ouh yea , belum terlambat kan nak wish happy 10th month anny abang :* gambar nanti sayang cuci keyy. simpan buat kenangan . iloveyou :* byebye :)


FOREVER BECAME MISSES KHAIREL EQZAD SHUHAIMEE <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...