Monday 17 December 2012

moody :/


hey guys. assalamualaikum . hari niy aku nak update pasal aku dengan yang tersayang . iaitu Khairel Eqzad Shuhaimee . sedihh laaa . since 2 hari niy kiteorang dingin and selalu sangat gaduhh . apa nak jadi with relay kiteorang . padahal baru complete 10 month :'( hummm . apa nak jadi sekarang niy . ya Allah selamatkan lahh hubungan kami . aku sedih laa . mana tak yea , setiap kali pagi dari isnin sampai sabtu aku kerja . then bila hari ahad dia pulak busy . bila masa kiteorang nak contact. sekarang aku cuma boleh harapkan kepercayaan dan kejujuran serta keikhlasan dari dia :'( humm abang, sayang sayangkan abang sangat sangat . humm tape laa. takecare/ gtg. banyak kerja . assalamualaikum . apa yang pasti , sayang terlalu sayangkan abang . tak pernah berubah . tolong betulkan apa yang salah sayang :'( imissyou and loveyou damn much :*
btw, happy 10 month anny sayangku :* 


KHAIREL EQZAD SHUHAIMEE <3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...