Thursday 21 June 2012

memories :')

hey guyss . sihatt ? hurmmm . aku nak updater status . last about me and him ;') errrr guysss . korang baca lepas tuw emel kat aku okayy ;)
first time aku jumpa dye , dekat depan pintu kelas . aku nampak dia dengan ibu dye . thenn , tak sangka dye classmate aku . lepas tuw , esok aku mula bertegur dengan dye . thenn , kiteorang knal , kenal dan kenal . jumaat malam time aku otw nak ke perak , ada no tak kenal mesej . aku pun soal siasat semua . sehari suntuk jugak laa aku melayan . then aku kenal pun sape dye . pandai dye kenakan aku . kaw kaw kena tipu . hahaha :') leps seminggu kiteorang kenal , dye pikat aku . then minta couple 11.02.12 . tapi aku minta masa . aku pun tangguhkan dulu . then esoknya tepat pukul 12 tengah hari aku terima couple dye ;') kiteorang jadi pasangan couple paling bahagia arr . hahaha . then pejam celik pejam celik genap sebulan kiteorang coup . setiap hubungan mesti ada ujiannya kan . 13.03.12 aku clash dengan dye 3 hari . semata maa sebab dye nak kejar cinta gurls lain . aku sabar and aku relakan . lepas 3 hari tuw . dye minta coup balik . and aku terima sebab sayang tuw still ada untuk dye . kiteorang menyulam cinta bersama sampai dye pergi handball klang . dekt situ semua nya bermula . aku kehilangan dye sedikit demi sedikit . aku tak rasa cinta dye terhadap aku . aku always kena marah . aku always jadi mangsa dye lepas kan gerammm . tapi aku still boleh bertahan . sebab maybe dye pressure . and dalam diam , aku dapat tau dye ada gurls lain :'( aku tak boleh buat apa . 06.06.12 dye coup dengna gurls tuw . and in same time , aku kenal gurls tuw . aku taknak dye curang dengan gurls tuw . aku pun clash dengan dye 17.06.12 :'( dengan kuat and sabar aku terima ujian niy . setiap malam aku menangis , stiap pagi aku ceria . aku tak nak kesedihan aku dye tau ;') semua kenangan yang ada , adalah kenangan paling berharga dalam diri aku :') niy sejarah kenangan yang aku takkan lupa bersama dengan si dia :')
                   1. meet and couple
                   2. keluar bowling bersama .
                   3. wayang berdua dengan dye.
                   4. dating at padang depan rumah.
                   5. buat folio bersama.
                   6. study group ramai ramai.
                   7. lepak at PS sekolah.
                   8. makan bersuap :')
                   9. duduk satu kerusi.
                   10. sanggup tunggu aku tengah panas .
                  11. mesej aku sentiasa.
                  12. everyday otp sama sama .
okayy doneee . siapp .banyak sangat kiteorang ukir bersama . tapi apakan daya . semua nya dah tingal kenangan :') kenangan niy semua aku takkan lupa sampai bila bila . dye yang boleh buat aku bahagia . cuma dye :') aku harap satu hari nanti aku jumpa lelaki macma dye . buat masa niy , aku tak boleh terima sesape dalam hidup aku . sebab aku still sayang dye and tak rela kehilangan dye . tapi aku cuba . sebab aku tak nak sebab aku , dye kehilangan gurls yang dye sayang . hurmmm :'( ada satu mesej sampai sekarang aku ingat and takkan lupakan sampai bila bila . mesej niy time kiteorang gaduhh .
       * mama , paa rindu ungkapan ' pa , i love you ' . dulu mama selalu ungkap macam tuw . setiap masa . tapi sekarang mana mama menghilang . ma , papa still sayangkan mama . please jangan pergi dari hidup pa . apapun terjadi , papa still sayang mama . and sampai bila bila mama still in my heart*
arghhhh . setiap kali aku baca mesej niy , mesti aku akan menangis dan menangis . hurmmm :'( aku rindukan dye sebagai couple aku . aku rindu sangat sangat :'( hurmmm . okay laa . thanks guyss yang sudi spend masa untuk baca blog niy . niy last aku update pasal dye . then aku takkan update lagi . :'( aku cuba lupakan dye :'(
satu ayat nak diungkap ." dye tak romantik , tapi bila dye romantik semua orang akan cair "
 itu laa lelaki yang bertakhta in my heart until now . dye laa pronce charming yang aku cari . hurmm :'( semoga awak berbahagia dengan si dye . Khairel Eqzad Shuhaimee , thanks sebab pernah hadir dalam hidup saya and mengajar saya apa itu bahagia :') sampai bila bila saya sayangkan awak . and tak mungkin ada pengganti yang dapat menggantikan tempat awak :')


                       hurmmm . baca laa ayat tuw . and that's speciall for you . :') Capital Kay E <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...