Saturday 5 May 2012

aku dan kamu


heyy guyss . lama tak update . mana tak yea . lama tak online . hahaha . kali niy just nak story mory about me and si dia yang special tuw laa . hurrmmm . aku ngan dye dah nak masuk 3bulan 12 haribulan nie . tapii . kenapa dye macam dah berubah yea ? dye tak macam dulu . dulu dye lain . dye caring , loving , baik , and always make me smile . but now . alls was change . hurmm . guys . please help mee . apa patut aku buat . aku sayangkan dye lagi tapi kenapa dye berubah . dye dah ada gurls lain kea ? hurmm . setiap masa aku teringatkan dye . sampai dalam tidur pun aku termimpi . bila bangun dari tidur mata aku berair . aku menangis dalam mimpi tuw . serious aku dah sayang kau giler giler . but why must you do this to mee . aku rindukan kau . tapi . kau tak pernah fikir perasaan aku right . aku sayangkan kau :'( sumpahh aku rindukan kau yang duluw . awak , untunk pengetahuan awak . saya tak pernah curang dengan awak . and takkan pernah curang dengan awak . even my ex datang sekali pun . saya tetap pilih awak . moga hubungan kita akan terus kekal selamanya .



saya sayang awak Khairel Eqzad Shuhaimee Haji Ishak <3

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...